I Believe..

Saturday, January 8, 2011

Bermula kembali sebuah kisah..

Hari ni 8hb januari..tahun baru,azam baru,(yee kee). tup2 dah masuk sem 2 pengajianku. hari isnin,10hb januari kelas akn bermula. tapi dun wory,di jangkakan byk jgak cuti2 yang mendatangi kita..hehe..belum apa2,dah mula ingat cuti..nii laa aku,mcmana nak maju klau asyik pkir cutiiiii ja. Tapi hakikatnya,cuti memang 1 tarikan paling hebat dlm hidupku..hehe. Aku kena menempuh sem 2 ni dengan tabah n sabar,.4 bulan ja. klau ikutkan hati muda ni,mmg nak lompat trus pg praktikum,hehe..tak payah myusahkan diri pg sem 3,4,5,6..nii dah melampau aku nii..macamlaa unibesiti tu milik family aku,.hehe. Tapi,jauh perjalanan lagi bnyak pengalaman kan..aku tak tahu apa yang ada di hadapan,dan apa yang akan datang..dan aku tak tahu macamana agaknya aku menempuh hari2 yang mendatang..harapanku semoga perjalanan pengajianku ini di permudahkan olehNya..so,tawakal ja la..apa2 yang terjadi pada tahun 2011 ni ada hikmah di sebaliknya dan mungkin Tuhan ingin memberikan yang lebih baik lagi kann..okla,nampaknya masa mencemburui daku. Bertemu lagi di kisah seterusnya..
 
Copyright © :::Perintis Senyum:::
Blogger Theme by BloggerThemes | Theme designed by Jakothan Sponsored by Internet Entrepreneur