I Believe..

Friday, December 3, 2010


HOOORRAAAYYYY....exam dah tamatt....dengan ini beta berasa amat gembira dan bersyukur dengan tamatnya exam pada tahun 2010 ini, bnyak2 terima kasih kepada semua yang telah membantu saya dalam menjayakan peperiksaan tersebut..hehe..cehhhhh...aku dah merdeka dripada exam pada tahun ini...CUTIIII...sebelum baleekkk ke kampung,beta ingin BERFOYA-FOYA...tak sabar rasanya nak pegi SALE sempena krismas dan sempena cuti sekolah niii..hehe....senangnya dalam hati,bila dah dapat cutiii..gembira sungguh perasaan di hati...sebelum balik rumah tadi aku singgah kedai,beli chess set..plan untuk main semasa cuti ngn kawan2..hehe..menguji minda sket...pasni,nak beli monopoly,main jual beli..main harta2...aku balik ke kampung ada 1 minggu lagi...masa yang ada ni aku nak TGOK MOVIE,SUPING,BUAT KEJA2 YANG DI LUAR PEMIKIRAN..hehe...bergembira di saat kawan2 lain masih terikat dengan exam..hehehe..betapa beta berasa senang hati...oklaa,aku nak meneruskan kegembiraan di samping tu beringat2 la jga...:)

1 cakap-cakap:

zuhanismohamed said...

wohoo..best nya..boleh enjoi lah lepas ni..hee

 
Copyright © :::Perintis Senyum:::
Blogger Theme by BloggerThemes | Theme designed by Jakothan Sponsored by Internet Entrepreneur