I Believe..

Friday, November 26, 2010

Impianku......


Benda ni la menjadi salah satu impianku.Akanku pastikan,dirimu menjadi milikku wahai Canon 550D.Aku amat tertarik kepadamu wahai camera. Walaupun diriku tak mampu nak memiliki dirimu buat masa sekarang TAPI akanku pastikan suatu hari nanti dirimu bertuankan beta..hehe..Impian akan menjadi KENYATAAN!!..Tak mampu miliki sekarang Tapi tetap akanku tunggu di hari yang mendatang. Canon 550D ni Macho,Tampan dan Hensem bagi diriku hinggakan daku terpikat dan jatuh hati..hehe..Canon 550D ni 18.1 megapixel dan camera ni ada 6 imej komposisi iaitu standard,potrait,landscape,neutral monocrome dan faithful..Harga binatang jenis 550D ni RM 3113 untuk EOS 550D (EF S18-55 IS) dan RM 3888 untuk EOS 550D(EF S18-135 IS).....semoga diriku berjaya memiliki dirinya di masa akan datang..

10 cakap-cakap:

gula-gula kapas said...

meaw nak jugek ;)

aki.tilu said...

huhu camera DSLR! ada kmra ni tp x pndi guna jugak,..hahaha,..
jadik hiasan d kamar usang ku:D

KuBelle said...

meaw, kw nk jgak erkk... :)
aki.tilu,wahhhh kw tak guna knapa??? lebih elok kw jual kerrr,heheh...tapi afdal lagi kw bg pnjam kat aku..hehhe..

m!sZ zAL!nA said...

mau jugak.... brape hengget erk??

KuBelle said...

misz,canon tu harga nk dkt rm 4000...tggu aku keja kot baru dpt..hehe...

Notami said...

beli jgn x beli! :)

KuBelle said...

Notami, nak beli la ni..tunggu dwet dah menggunung..hehehe...

Far8 budak baik said...

haahhh same arrr kitaaa
boleh wat group ngidam DSLR hahaha

aki.tilu said...

haha,..xreti guna,..jarang2 pakai,..
nak amik cls phtgrpr, tp xda masa

KuBelle said...

farid,ko pun mnat sma??hehe..hrap2 awk dpt dslr yg ko nk tu..hehe..

aki.tilu,knpa la ko xgna bntang tu,sungguh memuaskan hti tau bnda tu..hehe..

 
Copyright © :::Perintis Senyum:::
Blogger Theme by BloggerThemes | Theme designed by Jakothan Sponsored by Internet Entrepreneur