I Believe..

Tuesday, January 25, 2011

Kucing Jiran Bertopengkan Beruang Kutub!!








Assalamualaikum and salam ukhwah kpd kwn2..entry aku kali ni memaparkan kucing2 jiran aku yang mantap lagi perkasa!! kucing yg aku tayangkan tu, slalu menghendap masuk ke dalam rumah aku, mungkin rumah aku tu indah dan menawan hati kucing2 tu. Bila aku nak tangkap dan belai2,kucing tu segan pula ngan aku yang mcm ala2 penculik ni. Kucing Jiran aku ni memang comel, sekor wajahnya kuning,sekor lagi berwajah gelap tapi baka yang sama. Sejak dekat2 ngan tahun baru cina ni,jarang pula 2 ekor tu menampakkan diri. Mungkin sedang muhasabah diri supaya lebih bertatasusila dalam hidup berjiran,,hehe..almaklumlah,kucing beretika la katakan..Hajat aku masih tak kesampaian nak belai2 kucing ni, mesti kucing2 tu negatif thinking ngan aku, aku ni ada muka penjahat ka...??..klau aku tgok cermin,fuhhh!! sopan sungguh wajahku,tapi kucing2 tetap tak nak mendekatiku..aku ni sensitif kalau tak dapat pegang kucing, klau tak dpat ja,msti rasa nak pitam.hehehe...sampai sni ja la celoteh aku ni, nnti bosan pula baca pnjang lebar..hehe..salam.

4 cakap-cakap:

najwa's said...

waaaaaaaaaaaaa.... rindunya kat kucing aku. namanya meah. kaler oren belang2 cmtu la. tapi, dah selamat masuk kubur. :(

KuBelle said...

hehe...kucing awak dah kembali kee..ciannyee..sbar erkk..bela kucing baru laa...hehe

k.a.s said...

cutenya.. remind me of my cat yang hilang last time~ looks the same.

KuBelle said...

kucing awak kot..hehe..yg mna seiras?? kuning or yg gelap tu..??..tp yg pnting kucing dlm gmbr tu,bkn kucing awak..hehe

 
Copyright © :::Perintis Senyum:::
Blogger Theme by BloggerThemes | Theme designed by Jakothan Sponsored by Internet Entrepreneur