I Believe..

Saturday, November 27, 2010

Cepat di Masak,Sedap di Makan!!!



Masak selama 3 MINIT,,campurkan perencah dan kacau perlahan-lahan,mee kini sedia untuk dihidangkan...sedappp gitu bila di makan kannn,,slurrrppp sana,slurrrppp sini....walaupun dah di ketahui yang mee segera ni tak baik untuk kesihatan,tapi rasanya bnda ni masih lagi menjadi makanan kegemaran sstengah orang...KHUSUSNYA pelajar(tmasuklah beta) amat memerlukan makanan ni sbgai pengganti kpd nasi..nak jimatla katakan..tabiat makan mee segera nii tk dpt nak di elakkan sbb rasanya idop tak lengkap tanpa mee segera..hehe..kita smua dah tahu kan mee segera ni mengandungi MSG iaitu message...ehhhh...bkan message tapi MONOSODIUM GLUTAMAT....penggunaan CIK MONO ni memang berleluasa,.tanpa CIK MONO,makanan tak sedap..kan,kan,kan..Aku dah cek dan periksa berat bersih setiap mee segera yang berlainan perisa dan jenama..rata-rata smua berbeza..ada yang berat bersih 85g,73g,78g dan byk lagi..sebenarnya mee segera ni tdak mengandungi sebarang khasiat, apalagi vitamin..bnda ni mengandungi WAX ,sbb tu bila di rebus,mee tak melekat ssma sndri kann..hmmmm..tapi mee segera memang sedap kann...

8 cakap-cakap:

Hairul @ Kay said...

takotttt!!!!

KuBelle said...

hehe...takot2 pun ttap kt mkn jgk kan..

lyana kancang said...

hehe....i love maggie....ktagih sdh sma maggie...tman hdup sya....hehe

KuBelle said...

wow..teman idop??..hehe..bhaya tuu...

A.D.A.M. said...

Hehe.. kalo mlm2 tu, waktu tgh2 study sambil sembang2m, maggie jd pilihan la ea.. :P

KuBelle said...

btul tuu...tak lengkap kann tanpa maggi...hehe

amira zakiah said...

maggie laa paling best time pokai

KuBelle said...

hehe....poket dah kering,.maggie jgak jdi pilihan hati..

 
Copyright © :::Perintis Senyum:::
Blogger Theme by BloggerThemes | Theme designed by Jakothan Sponsored by Internet Entrepreneur