I Believe..

Thursday, November 25, 2010

Aku Masak!!!


Wahai cik belle(bukan nama sebenar)adakah anda yang buat benda nii?? Lalu,beta mengatakan, OPKOS ME!!..dengan kerjasama kwan2 yg baik hati lagi pemurah, smua bahan-bahan untuk bt BIHUN SUP nii di beli dengan berkongsi perbelanjaan,hehe...SHARING itu CARING..kan,kan,kan...tak susah pun nak buat BIHUN SUP CIK BELLE nii..pg kedai beli bihun,isi ayam,timun,tauge,daun sup dan jangan lupa bahan yang paling penting yang memudahkan dan menyenangkan lagi untuk buat Resepi nii.........jgn lupa beli rempah untuk buat BIHUN SUP...hehehe...Bila Sup dah masak,bihun dah di tos,.campurkanlaa bahan2 spt sayur tauge,timun,n daun sup tadi untuk perhiasan dan kecantikan...hehehe...mudah tak terperi...Sedap hingga terlebih mee..hehe..Takku sangka diriku berbakat dalam bidang masakan..hehe...(kembang kempis dah ni,jap lagi meletup ni)..Ini juz percubaan jaa..practice make perfect kannn..

2 cakap-cakap:

vampire's lovex said...

leh makan kew bnde nihh...

kakaka~

trus lapar tgk mkanan nihh..adOi

KuBelle said...

hehe..bnda ni mmg spesis yg bulehh makan...nmpak mcm bselerak jeerr kan..hehehe...

 
Copyright © :::Perintis Senyum:::
Blogger Theme by BloggerThemes | Theme designed by Jakothan Sponsored by Internet Entrepreneur