I Believe..

Thursday, November 25, 2010

Pinjam 4 capture..sbb xmampu beli!


Disebabkan teringin sangat nak memakai benda tuu,kami pinjam ja la sekadar untuk ambl gambar..tu tak mampu beli,.klau beli,memang lari bajet..hehe..cba tgok aku pakai sepek mata itam tuu,,macho kan..kan..heheeh..kwan aku yang sorang lagi tu, excited smpai kluar lidah lgi..hehe..nmpak menawan la tuu..Topi yang aku pakai tu,mmg CHANTEK,MENARIK,TERTARIK...tp aku mampu ambl gambar jerrrr..buat kenangan..hehe..yang mcm pesawah padi sebelah aku tu, topi tu pun CHANTEK juga..tapi apakan daya harta tiada..hehe..masa ni,jalan2 pg servay beli barang2 dapur..Tujuan dan Nawaitu pg servay nak beli sayur2 tapi Terpesong arah pegi bahagian pakaian..hehe.,test yang itu,test yang ini..tapi tak membeli pun....hehe..Jimatttt..

5 cakap-cakap:

CaDLyNN said...

comelnye bercamwhore

KuBelle said...

hehe...tq2...

zuhanismohamed said...

ahaha..okey jugak lah tu bergambar je sudah beli kang membazir pulak..

wunny said...

hehe nasib baik owner kedai tak marah.
:)

KuBelle said...

yee btul tuu zuhan..klau dh beli mula2 jerr excited nk pkai..dah bosan,buang jerr..hehe..

Wunny,penjaga tu tk dpt nk mrah,,sbb kalau dia mrah, aku mrah dia balekk..hehe..(beraniii la konon)..

 
Copyright © :::Perintis Senyum:::
Blogger Theme by BloggerThemes | Theme designed by Jakothan Sponsored by Internet Entrepreneur