I Believe..

Tuesday, November 23, 2010

Menghijau sungguh belog aku..

Assalamualaikum W.B.T dan konichiwa........

This is my Newest blog. Belog ni sungguh,amat,dan terlalu Gereenn gitu,.biar sedap mata memandang. Belog ni, aku buat khas untuk diriku yang hidup berkawan,berteman dan bersahabat. Tanpamu kawan,teman dan sahabat, siapalah daku yang bernama Belle (bukan nama sebenar). So far, aku hidup dengan banyak kawan dan rakan. Akan Tetapi, diriku memiliki sahabat yang berpangkat "SEJATI"...pangkat tu, pangkat yang paling tinggi dalam hierarki persahabatan. Aku jamin dunia akhirat. Sepanjang aku menjadi kawan kepada kawan,dan sepanjang aku menjadi rakan kepada rakan dan sepanjaaangggg aku menjadi sahabat kepada sahabat, aku selalu mendapat pengajaran,pengalaman dalam memahami tindak balas,perasaan dan keinginan seorang rakan kepada rakan,seorang kawan kepada kawan dan seorang sahabat kepada sahabat. Rakan,Kawan dan Sahabat,mempunyai maksud yang berbeza dari segi pendapat dan perasaan. So, carilah rakan,kawan dan sahabat yang dapat membantu kita dalam pelbagai aspek. Kalau dapat  kawan yang tak suka membantu pun, kita buat2 kawan ja laa. Itu demi menjaga perasaan jaa. kalau ikutkan hati, mesti dapat hadiah berupa jelingan geram bercampur menyampah kannnn...Ini ja la yang dpt beta tulis sebab beta ada keja lain lagi ni. ok...salam.

0 cakap-cakap:

 
Copyright © :::Perintis Senyum:::
Blogger Theme by BloggerThemes | Theme designed by Jakothan Sponsored by Internet Entrepreneur