I Believe..

Wednesday, November 24, 2010

Sinar wajahkuu nannn??? nan serius...

Dulu...(masa form 4/3)
Masa Form 5..(klau xsilap)

Kini.....
Inilah Photo2 passport yang ada dalam simpananku. Nampak mcm garang ja aku dalam gmbr tu kann. Ni untuk kawan2 aku,. Nahhh,ambik mu gambar Bell (bukan nama sebenar) dari muka mcm budak smpai muka mcm ala2 ahli dewan rakyat gituu (cehhhh)...Aku simpan gmbar ni sengaja nak mempamerkan kewajahanku yang agak serius TETAPI hatiku senang untuk semua kawan2 yang sudi berkawan...Gambar yang 1st tu masa aku nak jadik ahli dewan negara tapi tak di terima dats Y nampak macam putus asa,hehe...Gambar yang 2nd tuu, selepas aku tak di terima menjadi pengetua, sebab tu, muka mcm tu..hehe...kemudian gambar yang KINI tuu aku hampir2 di pilih sebagai wakil rakyat kat tempat aku, tapi aku tolak dengan alasan aku takut tak dapat nak jalankan tanggungjawab,.(cehhhhhh, suka sangat aku ni madah  berhelah kannn..hehe)

0 cakap-cakap:

 
Copyright © :::Perintis Senyum:::
Blogger Theme by BloggerThemes | Theme designed by Jakothan Sponsored by Internet Entrepreneur