I Believe..

Thursday, November 25, 2010

Latop Beta Yang HampeH...



Inilah latop kesayangan aku untuk tahun 2010..latop ni bernama cik DELL, aku memperoleh benda baru ni selepas keluarnya keputusan STPM. Keputusan hampeh boleh dapat latop..hehe..ntah pa pa. Aku nak tayang ngan kamurang semua, yang latop aku ni aku dah buat penambahburukan yang paling mantap dalam idopku yang serba kekurangan ni. Nampak macam CHANTEKKK ja kan..tapi hakikatnya,kenyataannya dan yang realitinyaa latop aku tu memang macam kertas belacan yang di reject!!! hampeh sungguh..Kalaulah latop aku ni bernyawa,memang dia rasa sedih dan kecewa yang amat dengan tuan dia yang amat budiman lagi jelitawan nii(cehhhhh),.Sebenarnya latop aku ni,aku dah balut macam hadiah. Aku guna pembalut hadiah jerrr balut latop aku nii. Harga RM 0.50 jerr,hehe..aku gam guna gam plastik,aku gunting balut hadiah mengikut ukuran dengan penuh ketekunan. Aku tabah dalam memastikan latop aku ni di balut dengan sempurna,.bertemankan seorang kawan yang turut menjayakan program penambahburukan latop ini, aku berasa sungguh lega kerana akhirnya terbentuklah sebuah latop yang hampeh nii..Lepas ni, aku tukar citarasa lagi, aku beli balut hadiah yang baru yang lagiiii chantek dan menawan.

8 cakap-cakap:

kimbumMy said...

wah... creative ah...
hai cik ct... ^^

KuBelle said...
This comment has been removed by the author.
KuBelle said...

makaseh2...well,cik rima,i know u..hehe...

kimbumMy said...

haha... aku ingat ko x tau... bru jua ku buat... ^^
cla bg tnjuk ajr... ^^

peni anani said...

alamak sayangnye balut laptop cm tu.. cian die...

KuBelle said...

kimbumMy, diriku sntiasa tahu laa..hehe...practice make perfect rim..hehehe

to Peni anani, aku mmg sgaja nk balut latop mcm tu, sja ja..hehe..nk myeksa harta bnda...hehe

KucingMalas said...

catik... blh buat gak ni hehe..

KuBelle said...

kucing..buatla..hehe..creative sket..ni di katakan jimat cermat..hehe

 
Copyright © :::Perintis Senyum:::
Blogger Theme by BloggerThemes | Theme designed by Jakothan Sponsored by Internet Entrepreneur