I Believe..

Wednesday, November 24, 2010

Bila exam tibaaaa...

*slip examkuuu...
Menjelang Exam....lemahnyaaa semangat.doiiiii..study hard or study smart?? klau aku bab2 study ni, senantiasa menanti last minit, amat malas bagi diriku untuk study memanjang...sungguh bosan. Aku mula exam minggu depan tapi cara aku ni, mcm nak ambil exam 2 bulan lagi..Sungguh malasssss. tapi, sendiri mau ingat laa kann...aku ni x pandai pun..pandai buat lawak jerrrr..hehe..pandai bersandiwara pula tuuu..Aku exam 3 HARIIIII jerrrr...happy,gembira,bersemangat dan berkobar2 bukan sebab exam sebab tak lama lagi CUTIIIIII.....hehe...agar tenang pemikiranku,ingin diriku membawa pulang diriku ke kampung. ok, Nota2 aku ckp, sudah2 laa tu, dia suh aku baca diorang2 semua..salam...sebelum tuuu di bawah tuu gambar kawan2 yang sentiasa bersamaku ketika nak pegi ke kelas,semasa dalam kelas dan sudah tentu sama kos ngan aku...

Aku dan Nesh (kawan sebilik)

Aku dan Mastika..ehhhh salah nama dia Ika

Aku dan Ziah a.k.a Ziana Zain (suara mantap)

2 cakap-cakap:

AAINA said...

saye tak pnah jadi bila nk study smart. selalu nya. study last2 minit. ngahahaha

Unknown said...

hehehe...sma la kta...pnah gak try tp tk mmpu nk mensematkan..hehe...nk jga m.last2 kan stdy..hehe..hobi..

 
Copyright © :::Perintis Senyum:::
Blogger Theme by BloggerThemes | Theme designed by Jakothan Sponsored by Internet Entrepreneur